مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه آزاد در کرمانشاه برگزار می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

نوذر قنبری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه آزاد یک اتفاق بزرگ فرهنگی در استان کرمانشاه است اظهار کرد: در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد کرمانشاه میزبان 350 شرکت‌کننده از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه با بیان اینکه پذیرش شرکت‌کنندگان 22شهریور ماه در محل مجتمع رفاهی فرهنگی واحد کرمانشاه انجام می‌شود خاطرنشان کرد: از 350 نفر شرکت‌کننده 180 نفر آقا و 170 نفر خانم هستند که از استان کرمانشاه 6 نفر به این مرحله از مسابقات راه یافته‌اند.

قنبری با اشاره به اینکه رتبه‌های برتر خواهران و برادران دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در بخش‌های کتبی و شفاهی در این مسابقات حضور دارند عنوان کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات 23 شهریور ماه در خوابگاه بنت‌الهدی و اختتامیه عصر روز 24شهریور ماه با حضور حجت‌الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار می‌شود.

وی در رابطه با برنامه‌های جانبی مسابقات گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، برپایی چادرهای پخت نان سنتی و بازدید شرکت‌کنندگان از آثار باستانی کرمانشاه همچون تکیه معاون‌الملک و تاقبستان از جمله برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه در کنار برگزاری مسابقات است.

قنبری با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم که میزبان شایسته‌ای برای شرکت‌کنندگان باشیم افزود: مسابقات در سه محل خوابگاه دانشجویی بنت‌الهدی، مسجد الغدیر و تالار علامه امینی برگزار می‌شود و مجتمع فرهنگی رفاهی زیتون، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه و هتل پارسیان جهت اسکان مسئولان، داوران و شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com